Buna,!!! va stau la dispozitie cu ori ce intrebare legat de produsele noastre, va multumim..
   0774580300 - 0769671909  |  Intrebari frecvente  |  Contacteaza-ne  |  TRANSPORT GRATUIT

Acces cont  |  Inregistrare  |  Istoric comenzi

  
  
  
  

Termeni si conditii

Termeni si conditii

Termeni generali

ConceptMag este denumirea comerciala a SC THINGS FOR YOUR OFFICE  SRL, persoana juridica cu sediul ILFOV-CHIAJNA STR ORHIDEELOR NR15F inregistrata la Registrul Comertului sub numarul nr. J423/2902/2016, avand CUI RO 36316366, numita in continuare  THINGS FOR YOUR OFFICE

Va rugam sa cititi acesti termeni si conditii cu atentie pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului. Utilizarea acestui site implica acceptarea tacita a termenilor si a conditiilor de utilizare prezentate mai jos, care reprezinta intelegerea (contractul) dintre parti.

In calitate de autor/ proprietar/ administrator al site-ului www.conceptmag.roTHINGS FOR YOUR OFFICE  isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestuia, precum si Politica de confidentialitate, Termenii si conditiile de folosire, fara o notificare prealabila. Astfel, va rugam sa vizitati periodic aceasta sectiune pentru a verifica termenii si conditiile pe care ati agreat sa le respectati.

Drepturi de autor

Continutul site-uluiwww.conceptmag.roeste proprietatea SC  THINGS FOR YOUR OFFICE SRL.

THINGS FOR YOUR OFFICE garanteaza utilizatorului acces limitat pe site-ul www.conceptmag.ro, in interes personal (efectuarea de comenzi online sau informare) si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei THINGS FOR YOUR OFFICE fara acordul prealabil scris al acesteia.

Bazele de date, programe, elemente de grafica, sunt proprietatea SC THINGS FOR YOUR OFFICE SRL, sau, dupa caz, a furnizorilor produselor oferite prin intermediul site-ului si este protejat de Legea nr. 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare.

Copierea, stocarea, modificarea partiala sau in intregime a site-ului este strict interzisa si se pedepseste conform legilor in vigoare privind protectia drepturilor de autor. In calitate de utilizator, dumneavoastra sunteti pe deplin acord cu cele mai sus mentionate.

Sesizari

In cazul in care observati ca am adus atingere in vreun fel asupra drepturilor de autor, produsele receptionate sunt contrafacute sau incalca drepturi la marca, va rugam sa ne comunicati acest lucru pe adresa de e-mail: office@conceptmag.ro. THINGS FOR YOUR OFFICE va raspunde sesizarii in maxim 2 zile lucratoare.

Securitatea datelor personale

Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, informatiile furnizate de dumneavoastra vor fi folosite de  THINGS FOR YOUR OFFICE exclusiv in scopul declarat al site-ului. Astfel, datele din formularul de comanda vor fi folosite numai pentru a va trimite confirmarea comenzilor, promotii, buletinele informative periodice (doar in masura in care sunteti de acord sa primiti acest gen de informatii) facturare si pentru livrarea comenzilor etc.

Nu sunteti obligat sa furnizati datele personale, insa refuzul face imposibila prelucrarea comenzii si derularea livrarii produselor. Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre echipa THINGS FOR YOUR OFFICE.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. De asemenea, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale si sa solicitati stergerea datelor din baza noastra de date. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa catre SC THINGS FOR YOUR OFFICE SRL cu o cerere scrisa, datata si semnata. SC THINGS FOR YOUR OFFICE SRL se obliga sa nu faca publice sau sa nu vanda bazele de date continand informatii referitoare la datele personale ale clientilor sai. In cazul in care se va pune problema utilizarii datelor dumneavoastra in scopul realizarii unor campanii, vi se va cere acordul explicit.

THINGS FOR YOUR OFFICE  nu trimite mesaje nesolicitate clientilor sai. Orice mesaj periodic trimis contine datele noastre de identificare, precum si o procedura valida de renuntare la subscriere.

Politica de confidentialitate

Va invitam sa accesati, de asemenea, pagina care se aplica, vizitei dumneavoastra pe pagina noastra web.

Politica de retur

Indiferent daca ati facut achizitia ca persoana fizica sau in contul unei firme (persoana juridica), beneficiati de dreptul de retur in termen de 14 zile de la data livrarii, pentru orice produs cumparat pe site-ul www.officedirect.ro.

Pentru a fi acceptat returul, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: nefolosit, fara urme de utilizare, fara lovituri sau zgarieturi, insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, in ambalajul original plus un ambalaj care sa asigure transportul in bune conditii, daca este cazul.

Dreptul de retur se face in termen  de 14 zile conform OUG 34/2014.

    • Costul de transport pentru retur este 14.99 lei. Pentru electrocasnicele mari, costul este 49.99 lei. Returul Gratuit se face la sediu societati Things for your Office


    • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

 

    • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

 

    • Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

 

    • Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.

 

  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

 Returnare la sediu societatii:

 

Computere (laptopuri, notebook-uri, desktopuri PC, monitoare), telefoane fixe și sisteme de teleconferință, telefoane mobile, tablete, eBook readere și accesorii, sisteme de navigatie GPS, imprimante, scanere, consumabile de orice fel (returul se accepta doar daca sunt sigilate), electrocasnice și aparate mici, TV, home cinema & audio, audio HI-FI & profesionale, videoproiectoare și accesorii, rețelistică și produse de supraveghere, componente PC și periferice PC, aparate foto, camere video & sport si accesorii, telescoape și optică, console, produse pentru bucătărie și servire, Sport si activitati in aer liber, Petshop, jucarii, produse pentru copii & bebe si produse pentru gravide, produse pentru curatenie si intretinere, servere si componente servere, produse pentru îngrijirea personală, cosmetice, parfumuri, produse pentru igiena intimă și produse pentru igiena dentară

 

    • Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să poată fi adus la software-ul inițial.

 

    • Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
    • Poti returna foliile pentru tablete, telefoane mobile și eBook readere doar dacă nu le-ai folosit.
    • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. In cazul consumabilelor de orice fel, returul se accepta doar daca produsele sunt sigilate.
    • Nu se acceptă returul produselor cosmetice sau de ingrijire personala dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă
    • Electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate si nefolosite pentru ca returul sa fie acceptat

     Pentru returnarea unui produs, indiferent de motiv, va rugam completati o cerere in care este descrisa motivul dvs de a returna produsul respectiv.

     Ulterior verificarii produsului returnat, contravaloarea acestuia va fi fie restituita, fie compensata cu livrarea altor produse alese de dvs. Termenul de solutionare a returului este de 14 zile de la data receptionarii produsului de catre Conceptmag

    Garantia produselor

    Produsele comercializate de THING FOR YOUR OFFICE nu sunt contrafacute.

    THINGS FOR YOUR OFFICE  garanteaza integritatea produselor comandate de pe site pe timpul transportului, pana in momentul livrarii.

    Produsele cu durata de utilizare indelungata (aparate de indosariat, ghilotine, trimmere, laminatoare, distrugatoare de documente, table magnetice, seifuri) sunt insotite de certificat de garantie; toate celelalte produse comercializate nu beneficiaza de garantie. Pretul si riscul transportului intra in obligatia cumparatorului.

    Obligatiile de inregistrare ale utilizatorului

    In vederea utilizarii serviciului, sunteti de acord sa furnizati informatii adevarate, corecte, actuale si complete despre dumneavoastra.

    Plata si livrarea produselor

    Acest magazin online este destinat exclusiv livrarii de produse catre clienti persoane juridice, persoane fizice, persoane fizice autorizate, intreprinderi individuale sau intreprinderi familiale, numai la adrese de pe teritoriul Romaniei. In momentul livararii, o persoana cu varsta de minim 18 ani, reprezentand persoana fizica sau juridica, va semna pentru toate produsele expediate.

    Orice comanda va fi livrata in limita stocului disponibil, cu conditia ca aceasta sa fi fost confirmata de catre THINGS FOR YOUR OFFICE. Termenul de livrare a produselor - prin curieri proprii cel tarziu a doua zi, din momentul receptionarii comenzii, in zilele lucratoare (in Bucuresti) sau in 48-72 ore, prin reteaua de distributie Nemo Express sau Fan Courier (in celelalte localitati din tara). Stabilirea curierului cu care se expediaza fiecare comanda se face de catre SC THING FOR YOUR OFFICE SRL. In zilele de sambata si duminica nu se fac livrari. In anumite cazuri, in functie de disponibilitatea produselor, timpul de livrare se poate prelungi cu acordul clientului.

    Pentru comenzile ce depasesc 200 Lei, transportul este GRATUIT in Bucuresti* iar pentru persoane juridice transportul este GRATUIT a produselor ce depasesc 50 lei

    Transortul Se face prin curieri proprii cel tarziu a doua zi lucratoare, gratuit la sediul dumneavoastra pentru comenzi mai mari de 200 Lei, iar in cazul in care valoarea comenzii este mai mica de 200 Lei, se va percepe o taxa de expediere de 15 Lei. De asemenea, puteti ridica produsele de la sediul nostru, dupa ce ati primit confirmarea din partea THINGS FOR YOUR OFFICE.

    Pentru comenzile ce depasesc 300 Lei, transportul este GRATUIT in tara

    Livrarea se face prin reteaua de distributie Nemo Express sau Fan Courier, in 48-72h. Stabilirea curierului cu care se expediaza fiecare comanda se face de catre THINGS FOR YOUR OFFICE SRL.

    Pentru comenzi mai mici de 300 Lei, se percepe o taxa de 20 Lei pentru transportul in toata  tara prin reteaua de curieri

    Daca preferati o alta firma de curierat, va rugam sa ne comunicati atunci cand lansati comanda! Produsele va vor fi livrate cu conditia ca acestea sa fie achitate in avans (virament bancar/ card), costul transportului fiind in sarcina dumneavoastra.

    Plata produselor comandate prin THINGS FOR YOUR OFFICE  se poate face astfel: in numerar la livrare, prin ordin de plata/transfer bancar in avans sau plata cu cardul la sediu sau online.

    Plata in numerar* se face la livrare, in lei, la valoarea din momentul confirmarii comenzii, catre comisionarul care efectueaza livrarea.

    Exceptie: pentru produse cu greutate individuala mai mare de 40 kg, este necesara plata in avans prin OP/virament bancar a minim 10% din valoarea acestora.

    Plata prin ordin de plata se face in baza facturii proforme, emisa la finalizarea unei comenzi. Produsele se vor expedia numai dupa ce se face dovada platii catre THING FOR YOUR OFFICE.

    Daca optati pentru plata online cu cardul bancar, procesarea datelor de pe cardul dumneavoastra se face prin intermediul www.euplatesc.ro , iar  THINGS FOR YOUR OFFICE nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul pe care il detineti.

    Returnarea produselor achizitionate la distanta

    Conform O.U.G. 34/2014, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere.

    Informatii privind DEEE

    THINGS FOR YOUR OFFICE SRL este autorizata sa introduca pe piata echipamente electrice si electronice – vezi aici numarul de inregistrare.

    Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE), se impune scoaterea din uz corespunzatoare a echipamentelor electrice si electronice. Scopul este acela de a preveni potentialele efecte nocive asupra mediului si sanatatii umane ca urmare a prezentei substantelor periculoase.

    Simbolul care insoteste produsul indica faptul ca aparatele electrice si electronice vechi nu trebuie aruncate impreuna cu deseurile municipale nesortate. Dupa ce aparatele si echipamentele au ajuns la sfarsitul duratei lor de functionare, ele trebuie colectate in centre speciale puse la dispozitie de catre o societate autorizata in colectarea deseurilor. De asemenea, THINGS FOR YOUR OFFICE SRL aplica politica de colectare a DEEE in sistem de preluare a echipamentelor unul la unul, conform legislatiei in vigoare, daca echipamentul predat este echivalent si a indeplinit aceleasi functii ca si echipamentul nou furnizat; clientii pot preda DEEE echivalent la sediul THINGS FOR YOUR OFFICE SRL.

    Conciliere

    In cazul in care aveti o nemultumire in legatura cu produsele sau serviciile oferite de THINGS FOR YOUR OFFICE, va rugam sa ne adresati un e-mail pe adresa: office@conceptmag.ro. Orice conflict aparut intre clienti si companie se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila, prin intelegere intre cele doua parti.  In cazul in care conflictul nu s-a solutionat pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane, conform legislatiei in vigoare.

    Alti Termeni

    Acesti termeni si conditii reprezinta intregul acord dintre dumneavoastra si THINGS FOR YOUR OFFICE pentru utilizarea acestui site.

    THINGS FOR YOUR OFFICE verifica periodic exactitatea informatiilor de pe site, dar nu ofera nicio garantie, expresa sau implicita, statutara sau de alta natura, privind continutul si disponibilitatea site-ului.

    In cazul unei erori umane prin care pretul unui produs a fost introdus gresit in magazinul nostru online, nu suntem obligati sa furnizam respectivul produs la pretul gresit si va vom comunica acest lucru inainte de a livra comanda. In aceasta situatie, va vom transmite noul pret al produsului, iar dumneavoastra veti decide daca doriti sau nu sa achizitionati produsul la pretul corect.

    Fotografiile produselor afisate pe site au caracter informativ si acestea pot contine accesorii neincluse in pachete, iar pretul sau unele specificatii pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot exista erori de operare.

     

     

      
      
      

    Categorii produse

      

      

    Filtreaza dupa brand

      



      

    Newsletter

     
    Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?